Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Tsukiyo - 12 juli 2013 23:44

Hejsan på er korvar! 

Ännu ett ointressant inlägg men jag kände för att skriva av mig lite så ni får stå ut, det är ju inte så att jag tvingar er att läsa! 

 

Har äntligen fått mina peruker som jag krånglat så in i helvete för att få! Men jag älskar dem så det gör mig ingenting längre

 

Här är lite derp bilder på dem~

 


Min personliga favorit ^ den röda färgen är så jävla härlig <3

 

Tjoho vad fint det är med ostylade peruker __<

  Neko neko nyan nyan~~ watashi wa kawaii desu~ YANAI!!! eeeh ja... Ska rätta till den här peruken ganska mycket eftersom den inte alls var som den på bilden :C trodde den skulle vara längre lixom. Men jaja, får göra det bästa av det och hoppas att det blir bra. :3  

 

 

Håhåhå vad denna är fiiin :3 liiiite för ljus men det struntar jag i!! För bekväm och snygg för att klaga på! (menar såklart peruken ich inte mig(; hehe~ no!) 

 

Köpte alla dessa på wig-supplier.com som har sjukt billiga peruker med förvånansvärt bra kvalité! De har även vanliga peruker som ser helt otroligt vackra ut! VILL HA MEEER!!! 

 

Får lust att skaffa mig ett jobb så jag kan slösa hela lönen på peruker

 

Nä nu är klockan mycket och jag har otittad anime att se oyasoumi nasai minna~ <3

 

(sorry för the geeky Japanese men det bara blir så, YOLO på er!)


Presentation


Välkommen till min random och nördiga blogg där allt kan hända~
Lämna gärna en kommentar och var inte rädd för att ställa några frågor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards