Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Skola snart

Av Tsukiyo - 15 augusti 2013 22:54

Är både skitnervös och exalterad över att skolan börjar om en vecka. Skitnervös över att klasserna slås ihop och att vi valt olika kurser så jag har ingen aning om vilka jag kommer hamna med. Är faktiskt jävligt rädd över detta faktum! Är  verkligen socialy awkward och det hjälper ju inte när jag känner mig bekväm med kanske två av tjugo personer i det rummet, blir så jävla fel. 

Jag vill liksom inte vara den som hänger på en kompis och inte kan göra nått själv, jag vill kunna vara independent men bland folk så mår jag dåligt. Då kanske ni undrar hur fan jag klarar mig på konvent där det är hundratals, ibland tusentals, personer jag inte känner runt omkring mig men det är ganska enkelt; på konvent så kramas alla och alla är så jävla mysiga hela tiden, slänger kramar hit och dit! Så är det inte i skolan. Där är det dömmande blickar och allt annat än mys.

 

Men det kommer gå bra, det är iallafall det jag försöker intala mig själv. Men en sommar gör mycket med folk. Jag känner mig inte alls som när vi slutade skolan och ännu mindre som för ett år sen när jag satt i den här sitsen också. usch vad jag hatar mitt jag för ett år sen. 

 

Dock så är jag ju exalterad, inte minst för skolämnena! Ska läsa japanska (2,5 timmar första lektionen på måndagar...), psykologi och historia igen <3 ihihihi så roligt! 

Fast det kanske är astråkigt, vem vet! Men nu ska jag gå in med inställningen om att det är roligt så får det fan va sen! 

 

Har inte träffat nån från klassen under lovet, ganska dåligt av mig men va fan! Kommer spendera så mycket tid med dem nu så det inte är riktigt klokt!

 

Uhuhuuu ;A; dessa feels över skolstart är så jävla jobbiga och kommer ha dem i en vecka till! Men flyttar väl in i lägenheten igen nästa vecka och går in i rutiner igen, välbehövligt! 

Har nästan vänt rätt på dygnet nu också *stolt* går inte och lägger mig vid 4 längre utan innan tolv typ varje dag! Helt amazing! Dock att pallra sig upp på morgonen är ju en helt annan sak... just saying...

 

Ajja! Ha det gött era korvar så hörs vi nån annan dag <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tsukiyo - 31 juli 2013 01:06

Har i princip varit mobbad hela mitt liv men aldrig riktigt gjort någonting åt det. Det har aldrig varit någon fysisk attack mot mig utan det har alltid varit verbala attacker som sårat mig. Så här ett år efter att det typ slutat känner jag faktiskt ...

Av Tsukiyo - 29 juli 2013 21:21

Som lovat så kommer ett fint litet inlägg om närcon nu när man nästan är lite vaken~ ska fan sova hela dagen imorgon och bara chilla järnet!!!    Ja jag vet att det kommer se derp ut när jag har små bilder men ni får stå ut med det!  Bilderna ä...

Av Tsukiyo - 22 juli 2013 22:07


Ja, i övermorgon drar vi till Linköping ^^  Dock är jag jävligt nervös över mina cosplays ;__; brukar vara ett förekommande fenomen har jag hört men när man har lägst självkänsla/förtroende i stan så är detta kind of a big deal!    Jag vill var...

Av Tsukiyo - 21 juli 2013 00:00


Nu så mina vänner så är jag färdig med mina cosplays inför NärCon (eller typ iaf, kanske lite små justeringar här och var men~)    Är fetnöjd! Kommer dock dö om det ska vara 29grader ute o____o me no likey! WINTER FTW!! inget jag kan göra åt dock...

Av Tsukiyo - 12 juli 2013 23:44

Hejsan på er korvar!  Ännu ett ointressant inlägg men jag kände för att skriva av mig lite så ni får stå ut, det är ju inte så att jag tvingar er att läsa!    Har äntligen fått mina peruker som jag krånglat så in i helvete för att få! Men jag ä...

Presentation


Välkommen till min random och nördiga blogg där allt kan hända~
Lämna gärna en kommentar och var inte rädd för att ställa några frågor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards