Alla inlägg under mars 2013

Av Tsukiyo - 31 mars 2013 15:52

Fyllde år i torsdags (woop woop 17 jävla år är nu fyllda!) så när min brorsa kom hem nu efter att varit i London så hade han köpt tre stycken One Piece tröjor till mig >w< 

Har tre andra så nu äger jag 6 tröjor med One Piece tryck

 

  ^Den är så jävla rolig xD

 

  Sorry for the duck face~

 

Orkar inte ta kort på Tony Tony Chopper tröjan och hittar den inte online heller :/ (men den syns lite till vänster på andra bilden~~) 

Om ni nu skulle få för er att köpa coola anime t-shirts så finns det på --> www.uniqlo.com 

Bra kvalité och priset ligger runt 20 dollar så det är inte alls dyrt ^^

 

★。、:*:。.:*:・'゜☆。.:*:・'゜★。、:*:。.:*:・'゜☆。.:*:・'゜★。、:*:。.:*:・'゜

 

Så, nu när jag fick dem här kom jag på att jag inte tittat eller läst One Piece på sisådär 100 år, give or take. Så nu har jag börjat läsa om hela mangan (jävlar vad dum jag är!!!) bara ungefär 700 kapitel att läsa men ändå~ 

 

Jag verkligen älskar One Piece! Den är så gullig och alla karaktärer är så himla olika och ritade på så många sätt att man inte kan tröttna på dem! 


Vill bara tillägga att Zoro är min absoluta favorit i serien och ingen kan ta det från mig!!!

Av Tsukiyo - 12 mars 2013 22:11

Hejsan vänner!

 

Kom på att min bloggs utseende egentligen inte passar mig för fem öre och speglar inte alls vem jag är (eller vill vara) meeeen jag är en lat människa som inte orkar fixa en bättre layout nu :3 

Kanske inom snar framtid. Om jag har lust...

 

 

Recap på de senaste veckorna >.<

 

Har haft lov och träffade min tvillingbror (meaning min kompis) och Elkabel (den andre tjommen) och tittade på anime och flummade runt :3 najs bajs! Gjorde typ inget mer vettingt under sportlovet, titta mest på anime och läste manga (och tre böcker på engelska ^^). Sen var jag i skolan två dagar (tisdag, onsdag) innan jag drog iväg på skidsemester med päronen och syrran. Ja, jag vet. "Skidsemester EFTER sportlovet?" men vi åkte inte då för att det var Stockholmsveckan och det var dyrare! 

Men nu är jag tillbaka i min lägenhet med en syster som inneboende! Irriterande men samtidigt skönt att inte behöva sitta själv ~(^_^)~


  

Jag är så vacker när jag åker skidor!! >_<

 


Presentation


Välkommen till min random och nördiga blogg där allt kan hända~
Lämna gärna en kommentar och var inte rädd för att ställa några frågor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards