Alla inlägg under februari 2013

Av Tsukiyo - 25 februari 2013 12:57

Nu när det har varit NCVinter i helgen och nästan alla mina vänner på facebook var där så är det jävligt många bilder på coola cosplays som poppar upp.

Detta gör ju mig otroligt avundsjuk och cosplay sugen! Men som en fattig student funkar inte det riktigt. 

Visst det finns många enkla cosplays jag skulle kunna skaffa hur lätt som helst men det är ju det här med peruker :/ 

Hatar att jag inte kan betala online utan måste gå genom mor min för att sen KANSKE få en peruk... Ska iallafall tjata till mig nån peruk till NC:13 så jag kan springa runt och vara awesome xD 

 

Bara för att jag inte har nått bättre för mig just nu så får ni en smärre bildbomb på framtida cosplays!

Beware the awesomeness!!!

 

 Madara Uchiha, som liten   Orion    Machi, 2011 versionen  Erza, men bara den här "requip:en"    Izaya Orihara   Link   Grell Sutcliff   Bruden från the Gruge; Kayako Saeki     Alois Trancy    Kenshin Himura, vet dock inte vilken version än...   Beyond Birthday, Lawliets dubbelgångare ^^ Ska göra denna i female version   Dokuro-chan    Itachi Uchiha, anbu version    Hunter från Left 4 dead   Kimimaro, kekkei genkai versionen kanske?    Luna Lovegood, Ravenclaw kläder   Feitan, 2011 versionen    Sasuke Uchiha in that pretty outfit xD pre-shippuuden FTW!!!

 

Ja... Detta är ändå inte alla jag vill göra :/ Men jag försökte ta med så många brudar som möjligt, jag vet inte varför men jag får mer cosplay feels av killkaraktärer...

Av Tsukiyo - 16 februari 2013 21:49

Jag skriver ju inte så ofta om vad jag gör under dagarna men det är mest för att jag inte gör något och är en fett osocial person... eller ja, jag umgås inte så mycket med folk efter skolan. 

Jag känner bara det att jag lever ett fett ointressant liv så att blogga om vad jag egentligen gör skulle bli ganska enformigt :/ 

 

Anledninngen till att jag inte gör så mycket är väl helt enkelt för det jag vill göra kan jag inte göra!  Livet är hårt, "grymt" sa grisen!

 

Eh, nej! Skämt åsido, jag är tråkig! 

Och bara för att jag sa så, så får ni några fett kawaii ego pics på mig! :3

 

     

Av Tsukiyo - 11 februari 2013 20:46

Jag tycker faktiskt det är dags att presentera mig själv!

 

Jag är en tjej på 16 år (fyller 17 om drygt 1 och en halv månad) och studerar just nu på the IB diploma programe i Karlstad. Jag har 4 äldre syskon varav en bor hemma fast det gör inte jag! MUHAHAHA! Nej men jag åker ju faktiskt hem varje helg ändå så...

 

Just nu håller jag inte på med så många "efter skolan aktiviteter" eftersom jag har varit tvungen att sluta det mesta p.g.a flytten till en ny stad, men jag håller på med Military Fitness (jag har dock vinter uppehåll men börjar igen i början av mars ^^) minst en gång i veckan nu när de ändrat tider. Annars blir det rätt så mycket anime och allmänt nördande och nån gång där emellan ett konvent :3

Jag åker faktiskt slalom och töntar runt i backarna ;)

 

Om jag skulle beskriva min "persona" så skulle jag säga att jag är högljud, sarkastisk och blyg med humörsvängningar :/ Inte världens bästa kombo kanske men va fan! Life goes on! 

 

Kommer faktiskt inte på nått mer intressant om mig själv! (för det här var ju så jävla intressant, verkligen!) meeeeen jag addar väl det senare antar jag xD 

 

Just nu är jag för lat för att läsa igenom och få det att bli sammanhängande och bilder kanske tillkommer senare när jag har lust :3 Den som väntar på nått gott~

Av Tsukiyo - 6 februari 2013 17:16

Oj det var längesen! ^^;;;;

 

Kan inte skylla på att jag varit upptagen det är bara det att jag har idétorka på vad som ska skrivas här... 

Jag vill nämligen inte ha menlösa (som detta) inlägg utan skriva om saker~ 

 

Har faktiskt tänkt att skriva lite om mig själv men jag vet inte om jag har mod nog till det! Är så himla osäker i mig själv (ja folket! JAG ÄR DET!) och har himla svårt med att dra fram bra saker om mig själv...

 

Men om jag känner för det lite senare så kanske det kommer upp ett litet inlägg om mig ;)

Ni kan ju gärna ställa frågor så ska jag besvara dem så gott jag kan ^w^ Ni kan faktiskt få friheten att fråga mig VAD SOM HELST! Hur personligt eller opersonligt ni än vill ;) 

 

Så fråga på nu för fan! :3

Presentation


Välkommen till min random och nördiga blogg där allt kan hända~
Lämna gärna en kommentar och var inte rädd för att ställa några frågor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards