Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Yu-Gi-Oh!

Av Tsukiyo - 13 maj 2013 09:36

Slår på stort med ett inlägg nu på morgonen :3

 

Nu har jag i princip kollat in alla våras favoritprogram (efter Pokémon) som små, nämligen (titeln är ju inte alls avslöjande) Yu-Gi-Oh! Duel Monsters!

Jag får faktiskt medge att jag tycker serien är ganska bra, lite tjatig men bra! Men det var jävligt svårt att hitta hela serien med bra kvalle på japanska så det blev bara några avsnitt här och där och resten var på engelska. Bättre än svenska iallafall!

 

Ska nu bege mig in i världen av de nya Yu-Gi-Oh! avsnitten som jag hört mycket ris och lite ros om.  Blir lite ledsamt att lämna Yugi och Bakura bakom mig ;__; har ju trots allt spenderat ganska mycket tid med att glo på över 220 episoder... NÖRD! jag vet~ 

 

Orkade inte leta upp nån annan bild så jag tog en random från datorn, sorry att den är fel

 

Men ni måste hålla med om att serien är helt fabulöst gjord och karaktärerna ser så jävla coola ut, ja med vissa undantag! 

Yugi och Yami Yugi är dock något som stör mig så enormt! Det är inte förrens efter typ 25 avsnitt som Yugi's vänner märker att han har en "split personality". DE ÄR JU SJUKT OLIKA!!! Frisyren, längden, rösten, ALLT är olika med dom två så hur kan man inte märka det??? Stör mig!

 

Kolla bara!

  De är ju fan som dag och natt!!!

Men logiken i anime ibland... Oh well! Det var jag som valde att titta om på serien så jag får stå mitt kast! Det är ju inte direkt så att det förstör hela serien, bara ett litet irritationsmoment x)

 

Men jag älskar serien ändå och jag har ett sånt jävla sug efter att spela Duel Monsters >__< 

Nån som vill spela med mig?

 
 
Ingen bild

simon

28 juli 2013 11:36

vad heter den säsongen? bla när dom är på luftskeppet och så?

Tsukiyo

30 juli 2013 00:34

Jag antar att du menar Yu-Gi-Oh! ZEXAL :3 för annars har jag faktiskt ingen aning >__<
Men hoppas att det hjälpte ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tsukiyo - 15 augusti 2013 22:54

Är både skitnervös och exalterad över att skolan börjar om en vecka. Skitnervös över att klasserna slås ihop och att vi valt olika kurser så jag har ingen aning om vilka jag kommer hamna med. Är faktiskt jävligt rädd över detta faktum! Är  verkligen ...

Av Tsukiyo - 31 juli 2013 01:06

Har i princip varit mobbad hela mitt liv men aldrig riktigt gjort någonting åt det. Det har aldrig varit någon fysisk attack mot mig utan det har alltid varit verbala attacker som sårat mig. Så här ett år efter att det typ slutat känner jag faktiskt ...

Av Tsukiyo - 29 juli 2013 21:21

Som lovat så kommer ett fint litet inlägg om närcon nu när man nästan är lite vaken~ ska fan sova hela dagen imorgon och bara chilla järnet!!!    Ja jag vet att det kommer se derp ut när jag har små bilder men ni får stå ut med det!  Bilderna ä...

Av Tsukiyo - 22 juli 2013 22:07


Ja, i övermorgon drar vi till Linköping ^^  Dock är jag jävligt nervös över mina cosplays ;__; brukar vara ett förekommande fenomen har jag hört men när man har lägst självkänsla/förtroende i stan så är detta kind of a big deal!    Jag vill var...

Av Tsukiyo - 21 juli 2013 00:00


Nu så mina vänner så är jag färdig med mina cosplays inför NärCon (eller typ iaf, kanske lite små justeringar här och var men~)    Är fetnöjd! Kommer dock dö om det ska vara 29grader ute o____o me no likey! WINTER FTW!! inget jag kan göra åt dock...

Presentation


Välkommen till min random och nördiga blogg där allt kan hända~
Lämna gärna en kommentar och var inte rädd för att ställa några frågor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards