Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Tsukiyo - 7 januari 2013 14:24

Så nu sitter jag i min lilla lägenhet efter att jobbat torsdag-söndag på konventet yoicon:04 i Karlstad. Det var första gången jag var funkis på ett konvent och troligtvis den sista... 

Visst var det kul men jag jobbade natt och allt var så förvirrande och vi fick inga instruktioner på hur vi skulle göra vissa saker. 

Sov typ sammanlagt 6 timmar (varav 4 faktiskt var i sovsalen) under hela konventet så det kändes som en enda jävligt lång dag med flummiga härliga människor.

 

Saker och ting kommer väl inom snart framtid hamna på youtube men mobba inte den som filmar (meaning me och några till) för den kameran sög och folk runtomkring hade noll respekt när det gällde att hålla käften vid kameran eller hålla sig ur bild -.- 

 

Orkade dock inte med att cosplaya eller nått utan gick runt i min Domo-kun tröja (köpte den där) och världens vackraste lapp runt halsen som det stod "allt-i-allo" på med en liten gay regnbåge på <3

Såååå beautiful!

 

Känns dock lite ensammet nu efter att ha haft folk runt en hela tiden, oavsett tiden på dygnet, och nästa konvent ligger så långt bort!!! 

Men tagga NärCon:13 sommar ^^

 

 

Presentation


Välkommen till min random och nördiga blogg där allt kan hända~
Lämna gärna en kommentar och var inte rädd för att ställa några frågor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards